19 квітня 2017 р.

Сокиринці

Сокиринський архітектурно-парковий комплекс, палац Галаганів, с. Сокиринці, Чернігівська область.




Збудований палац Галаганів на початку ХІХ ст.,
загальна довжина палацу -105 м,
площа парку - 427 га,
довжина алеї - 400 м.



У 1823–1829 роках прилуцький полковник Павло Галаган спорудив в Сокиринцях за проектом архітектора Павла Дубровського величний мурований палац на 60 кімнат в стилі ампір з високим декоративним куполом. Водночас садівник-австрієць Бістерфельд розбив навколо палацу великий ландшафтний парк з альтанками, церквою і каплицею, греблею і двома мостами. У палаці була велика мистецька галерея (вона стала основою для заснування Чернігівського художнього музею), унікальна коштовна колекція посуду і зброї. Тут діяв кріпацький театр і хор. Через це Сокиринці колись називали «українським Парнасом».
тут гарне відео та детальна інформація про Сокиринці)




Така краса схована у маленькому селі Чернігівської обл. Всього не вдалось побачити, були проїздом. Але і цього достатньо, дуже красиво!

2 коментарі:

  1. Я Олена Авель з України, я хочу дати кожному свідчення свого життя. я була одружена зі своїм чоловіком Амосом Авелем, я так його люблю, що протягом останніх 8 років ми тепер одружені з двома дітьми. коли він їхав у відпустку до Франції, мав на увазі даму на ім’я Мері, він сказав мені, що він більше не зацікавлений у шлюбі. я був такий розгублений і шукав допомоги, що не знаю, що робити, поки не зустрів свою подругу міс Пашу і не розповів їй про свою проблему. вона сказала мені не хвилюватися, що вона мала подібну проблему раніше, і познайомила мене з чоловіком на ім'я доктор алаба, який зачарував його колишнього і повернув його до себе через 2 дні. Міс Паша просить мене зв’язатися за допомогою до любовного заклинання доктора Алаби. Я зв’язався з ним, щоб допомогти мені повернути мого чоловіка, і він попросив мене не хвилюватися, що боги його чотирьох батьків будуть битися за мене. Він сказав два дні, що поверне мене і мого чоловіка назад. Через два дні зателефонував мій чоловік і сказав, що він повернеться, щоб перевірити ситуацію зі мною. Я була здивована, побачивши його, і він почав кричати про прощення. Зараз я - найщасливіша жінка на планеті за те, що цей дивовижний заклинатель зробив для мене та мого чоловіка. Ви можете зв’язатися з електронною поштою доктора Алаби; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на +2349071995123. Він сказав за два дні, що об’єднає мене та мого чоловіка. Через два дні зателефонував мій чоловік і сказав, що він повернеться, щоб перевірити ситуацію зі мною. Я була здивована, побачивши його, і він почав кричати про прощення. Зараз я - найщасливіша жінка на планеті за те, що цей дивовижний заклинатель зробив для мене та мого чоловіка. Ви можете зв’язатися з електронною поштою доктора Алаби; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp за номером +2349071995123. Він сказав за два дні, що поверне мене та мого чоловіка назад. Через два дні зателефонував мій чоловік і сказав, що він повернеться, щоб перевірити ситуацію зі мною. Я була здивована, побачивши його, і він почав кричати про прощення. Зараз я - найщасливіша жінка на планеті за те, що цей дивовижний заклинатель зробив для мене та мого чоловіка. Ви можете зв’язатися з електронною поштою доктора Алаби; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на електронну адресу +2349071995123 alaba; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на електронну адресу +2349071995123 alaba; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на +2349071995123

    ВідповістиВидалити
  2. שלום, האם אתה צריך הלוואה מהחברה האמינה והאמינה ביותר
    בעולם? אם כן, צור איתנו קשר כעת כי אנו מציעים הלוואה לכולם
    קטגוריות של מחפשי חברות או לצוות. אנחנו מציעים
    הלוואה בריבית של 3%, צור איתנו קשר באמצעות וואטסאפ +918256953815
    ushaservicesonline@gmail.com

    ВідповістиВидалити