2 липня 2015 р.

Грузинські мандри

Побачити неймовірну природу, піднятись в гори, скупатись в морі, відчути гостинність, якої не зустрінете ніде, спробувати смачної їжі та вина! І все це лише в  Грузії!
Не так давно здійснилась моя маленька мрія - поїздка до Грузії. Хочу поділитись інформацією і трішки розповісти про свої грузинські мандри. Сподіваюсь ця розповідь комусь буде корисною або просто когось надихне на подорож. :)
Це була моя перша по-справжньому самостійна подорож, перший політ літаком. Це було не тільки бажання відвідати цю неймовірну країну, а ще, мабуть, можливість перевірити себе. Чи зможу я отак одна без знайомих і друзів, турагенцій, взяти свій рюкзак і поїхати в іншу країну. :)
Піготовчий етап 
Отже, надумала я поїхати до Грузії - країну, яка дуже приваблива і цікава для туриста, з якого боку не глянути, реально доступна (серед великої кількості інших країн)  та ще й віза не потрібна. :)
Десь за пів року я почала готуватись до поїздки, збирати гроші, складати маршрут. Перечитавши численні блоги, форуми, сайти, я  вже знала які місця хочу відвідати і як до них добиратися. Так потроху сформувала свій маршрут, який потім ще не раз переробляла.
На літаку не літала, досвіду купувати і відслідковувати дешеві авіаквитки не мала. Тому з квитками в мене ціла епопея. :) Читала про минулорічні ціни в 500 грн., але таких і близько не бачила. Зрозумівши, що ціни тільки зростають, вирішила придбати хоч один квиток, дочекавшись наступної акції Wizzair, придбала квиток назад (близько 1000 грн.). А потім було різке підвищення курсу, і захмарні ціни на квитки. І що мені робити? (той квиток повернути я не можу) купувати дорогий квиток, чи залишити свою мрію не здійсненою? Ціни що на Wizzair що на МАУ були більше 3000 грн. Бажання поїхати до Грузії не зникло, тож я вирішила придбати квиточок компанії МАУ, відразу до Тбілісі. Тоді я була щаслива, вже з квитками. Але тут Wizzair надумав піти з укр.ринку, відмінив рейси грузинського напрямку, повернули гроші за квиток. І знову я з одним квитком, який повернути не можу, тільки вартість цього квитка вже значно більша. Знову питання що робити? - придбала ще один  -МАУ.:) Тут не знаю що порадити, можливо все-таки купуйте квитки однієї компанії в обидва боки.
Житло бронювала через Booking.com, з цим проблем не виникло.
Спочатку їхати я збиралась не одна, але зрештою компанії собі я так і не знайшла. Тим, кому пропонувала - дуже хотіли, але всіх відлякувала майбутня вартість подорожі.
Коли мій рюкзак був майже зібраний, всі новини передавали про стихійне лихо в Тбілісі, затопило житлові будинки, пошкодила дороги, інфраструктуру, постраждав зоопарк, і головне є людські жертви. Подивилась ще прогноз погоди, обіцяли суцільні дощі. Тож настрою їхати вже не було. Дороги назад немає, поїхала! :)
А ще я умудрилась в нашому аеропорту загубити свою парасольку. :)

Тепер про маршрут:
Маршрут(карта) : Тбілісі - Мцхета - Казбегі - Сігнагі - Вардзія - Ахалцихе - Батумі - всього 10 днів.
Маршрут дуже насичений, не кожному підійде такий відпочинок. Мцхету, Казбегі, Сігнагі відвідала з ночівлею в Тбілісі.


1 день Літак Київ (KBP) – Тбілісі (TBS) (рейс PS 515, МАУ).
Приємним сюрпризом у Тбіліському аеропорту є видача на паспортному контролі  по маленькій пляшечці грузинського вина. :)
Як доїхати: З аеропорту, розташованого в 15 км від Тбілісі, в центр міста можна доїхати на автобусі № 37, проїзд коштує 0,5 GEL. Оплата в автобусі здійснюється або карткою Metromoney або монеткою 50 тетрі. (Поки я думала, як мені оплачувати проїзд в автобусі, картки не було і монетки у 50 тетрі також, таксист дуже активно пропонував свої послуги, а потім взяв свою картку і заплатив за мене в автобусі. Ось такі гостинні грузинські таксисти.:) )
Картка Metromoney знадобиться для оплати проїзду в метро, її можна придбати і поповнити у касах метро, картка коштує 2 ларі, одна поїздка в метро 0,50 ларі. Карткою також можна розрахуватись для оплати проїзду на канатній дорозі до фортеці Нарікала (1 ларі).
 Житло: У Тбілісі я зупинилась на 5 днів у Hostel Panda, не далко від метро Marjanishvili (за ліжко в двомісному номері, в якому я жила одна, я платила 25 GEL/ добу), гостинний господар пригощає вином і кавою, чисто, зручно.

2 день Тбілі́сі 
ТБІЛІСІ (თბილისი) - столиця Грузії та найбільше місто в країні, розташоване на річці Мктварі та оточене схилами невисоких гір. Йoгo icтoрiя нaлiчує трoxи бiльшe 15 вiкiв.
Нaйвiдoмiшим пaм’ятникoм cтaрoвини мicтa Тбiлici є фoртeця Нaрiкaлa, щo виcoчiє нa гoрi Мтaцмiндa (її звeли приблизнo в 4 cт. н.e.).


Знайомство з Тбілісі можна почати з проспекту Руставелі, вийшовши на станції метро з однойменною назвою. Спустившись вниз до площі Свободи. Після нього перейти на лівий берег через міст Миру та піднятись на канатній дорозі до руїн замку Нарікала.



Далі йдемо до головного собору Грузії – Цмінди Самеби.
Храм видно з усіх кінців міста. І це свого роду символ сучасної Грузії. Собор величезний, його висота становить 98 м, площа - більше 5000 кв,м.


Також обов’язково варто піднятися до парку Мтацмінда на фунікулері, там дуже гарний краєвид на Тбілісі. (Проїзд на фунікулері оплачується карткою парку, коштує вона 2 ларі + проїзд в один бік 2 ларі). 


3 день ( Тбілісі- Мцхета-Тбілісі)
МЦХЕТА (მცხეთა )
Колишня столиця Грузії. Стара частина міста повністю відреставрована. Мцхета славиться храмом Светіцховелі та монастирем Джварі.

Джварі – вважається одним з шедеврів архітектури по досконалості форм. З гори, на якій знаходиться храм, можна побачити Мцхету та як зливаються дві (чиста та не чиста) річки в одну.
 

 Як доїхати: маршруткою з автовокзалу біля метро Дідубе (якщо стояти спиною до станції метро, то треба пройти прямо до аптеки, з правої сторони її обходимо, там є каси. Купуємо квиток, Ціна 1 ларі, маршрутки ходять часто. Хоч монастир Джварі і відносять до території Мцхети, добратись до нього пішки буде не швидко: близько 8 км вгору. Нормальна ціна за таксі становить 15 ларі, дорогу туди і назад.

4 день (Тбілісі- Казбегі-Тбілісі)
СТЕПАНЦМІНДА ( სტეფანწმინდა, КАЗБЕҐІ)
Містечко на півночі Грузії, неподілік від російського кордону. Відоме, перш за все, храмом Цмінда Самеба Ґерґеті (побудований в XIV ст.), який височить над ним на 2170 м над рівнем моря та величною вершиною найсхіднішого п'ятитисячника Кавказу - Казбек.
Дорога до храму простягається вгору на 6,5 км, там є безліч різних стежок і доріжок, йти треба близько двох годин часу. Хоча туди можна і під’їхати на машині. Раджу все таки дійти, так цікавіше. :)










Саме Казбегі мене найбільше вразило в цій подорожі. Ці гірські пейзажі, храм на горі - дуже-дуже красиво.Туди варто поїхати обов'язково!





Як доїхати: маршруткою з автовокзалу Дідубе. Ціна 10 ларі. Перша маршрутка о 8.00, наступна о 9:00. В дорозі 3-3,5 год. Графік повернення маршруток у зворотній бік варто уточнити, виїхала близько 18.00. Ця дорога називається Військово-грузинська, їдучи можна спостерігати дуже мальовничі пейзажі, тому в маршрутці сідайте біля вікон.

5 день ( Тбілісі- Сігнагі -Тбілісі)
СІГНАГІ ( სიღნაღი) 
Місто розташовується в самому серці Кахетії, на пагорбі, з якого відкривається панорама на всю Алазанську долину. Сігнагі було побудовано останнім Царем Грузії Ерекле в ХV111 ст. Місто оточене середньовічною стіною з 23-ма вежами. Ще його називають містом кохання, адже тут знаходиться єдиний в Грузії цілодобовий РАГС.
Також можна відвідати сакральну для грузин пам’ятку – монастир Бодбе, знаходиться за два кілометри, не доїжджаючи до Сіґнаґі (але туди добратись я не встигла).







Як доїхати: маршруткою з автовокзалу біля метро Самгорі, Ціна 6 ларі. Перша маршрутка о 9:00 (на яку я запізнилась), далі в 11.00. В дорозі близько 2 год. Варто уточнити час відправлення, в моєму випадку остання маршрутка була о 16.00.

День 6-7 (Тбілісі- Вардзія -Ахалцихе- Батумі)
ВАРДЗІЯ (ვარძია)
Це одна з найкращих історичних пам’яток Грузії. Печерне місто, датоване ще Золотим Віком Грузії (з 1000 по 1236 рік). Був заснований в XII столітті під час правління Георгія ІІІ, проте розквіту набув за часів керування державою його дочкою, царицею Тамарою.

Вардзія висічена в стіні гори Ерушеті та нараховує декілька сотень приміщень. Тут були церкви та бібліотеки, монаші келії, бані, винні погреби та склади. Весь комплекс займає 8 поверхів, які заходять вглиб гори на 50 м, та простягається на 900 м вздовж ріки Куро. (Вхід з дорослої людини коштує 3 ларі.)




 Як доїхати: Від Тбілісі до Вардзії 250 км, їхати більше 4 год. Від автовокзалу Дідубе маршрутка відправляється о 10 ранку, проїзд - 14 ларі. Остання маршрутка з Вардзіїї відправляється о 15.00. Тому назад добратися проблематично.

Приїхала я десь о 14.30, хмарилось і гриміло десь в далині. Звичайно краєвиди і печерний комплекс вражають. Взяла квиток, трохи пройшла і мене зупинили, повідомивши що згори йде камінь. Словом мені було трохи моторошно, вся ця атмосфера, а ще і невідомість від'їзду з цього місця. Трохи підбадьорювало те, що навколо ходили групи туристів. Десь до 17 я лазила по печерах, потім знайшовся дядечко, який віз своїх туристів і підкинув мене до Ахалцихе за 10 ларі. До речі, як тільки сіла в авто, пішов  ливень, пощастило мені тоді.:)
Житло:  Ночувала я одну ніч в Ахалцихе Shin Hotel  (За ліжко 8-місному номері гуртожиткового типу зі сніданоком, я заплатила 20 GEL, хоча я бронювала у 5-ти місному, але яка різниця тому, що у номері я була одна.) Готель радянського типу, трішки нагадав дитячий табір, плюсом був сніданок і те що мене потім підвезли до фортеці.

АХАЛЦИХЕ (ახალციხე) 
Місто відоме своєю фортецею, яка знаходиться старій частині міста - Рабат. Фортеця поділяється на дві частини: платну та безкоштовну.
(Я була на безкоштовній території, всього хв.10, не зайти не могла та й довго роздивлятись вже не хотілось, вже дуже кортіло вирушати до моря.)

Як доїхати: Є маршрутка Ахалцихе - Батумі, в мене був розклад такий (уточняла ще в готелі, все співпало): 08:30, 11:30. Прийшовши на зупинку дізналась, що маршрутка є лише у 8.30. О 10.45 відправлялась маршрутка до Тбілісі, яка підкинула мене за 5 ларі до Khashuri, а вже звідти сіла на маршрутку до Батумі - ще 15 ларі ( їхала дуже довго, майже цілий день в дорозі).
Тому думайте, як ви будете добиратись до Батумі, мабуть, найкращий варіант - це поїзд з Тбілісі;  і чи варто їхати до Вадзіїї (чула що є дуже схоже місце в Уплісцихе і знаходиться ближче).

День 7-10  (Махінджаурі-Батумі-Махінджаурі)
Зупинилась я в містечку Махінджаурі, 5 км від Батумі. Тут розташований залізничний вокзал Батумі. Автобуси до Батумі їздять регулярно.
Де жити:  Я зупинилась на 4 дні у  Talo's Guest House (Israfil JinJaradzis Street 2, Тел.: +995577304208, talojayeli@gmail.com) (за стандартний двомісний номер я платила 25 GEL/ добу). Все сподобалось. Гостинні та привітні господарі. Дуже вдячна їм, що підвезли до аеропорту. Чудовий будинок у спокійному районі. Гарне місце розташування, не далеко від залізничної і автобусної зупинки, моря. Всім рекомендую!


 БАТУМІ (ბათუმი) – мабуть, найбільш динамічний курорт на Чорному морі. Сучасні будівлі готелей, набережна, пляж, багато пам’ятників, велосипедні доріжки, ресторани, кафешки, фонтани. В Батумі однозначно варто відвідати ботанічний сад (вхід 8 ларі), оглянути місто з висоти на канатній дорозі (5 ларі) та подивитись на шоу “танцюючих” фонтанів, ну ще обов’язково спробувати хачапурі по-аджарськи. Також можна відвідати дуже оригінальний батумський McDonalds. :)







Бoтaнiчний caд у Бaтумi - oдин з нaйбiльшиx в кoлишньoму СРСР (111 гa.).  Сад розташований у селищі Мцване-Концхі (Зелений мис). Тут зiбрaнi eкзoтичнi рocлини з уcix кутoчкiв плaнeти. Обовязково спустіться до нижнього входу, там є вихід на дуже чистий і красивий пляж.





Як доїхати: В Батумі є місцеві автобуси, про маршрути яких краще почитати тут. Вартість проїзду в місцевих автобусах 0,80 ларі за дві поїздки (купується квиточок на дві поїздки, який потрібно закомпостувати в спеціальних пристроях).
Всю подорож мені вдавалось тікати від дощу, але саме в Батумі він мене наздогнав. Мої мрії про триденний пляжний відпочинок на морі руйнувались на очах, хоча я до кінця сподівалась побачити сонечко. Купалась я лише два рази, останній вже під дощем. Тому враження від Батумі в мене не найкращі. Навколо все красиво, безліч всього цікавого, але все сіре, мокре, сире, сумне... 
День 10 Літак Батумі (BUS) – Київ (KBP) (рейс PS 514, МАУ).
Свою подорож не можу назвати дешевою, все ж багато коштів пішло на авіапереліт, переїзди в маршрутках та житло. Знаю, що на цьому можна значно зекономити, користуючись автостопом та каучсерфінгом. Чула, що саме в Грузіїї з цим не виникає проблем (нажаль досвіду в цьому немаю, ризикувати не стала).

Грузини насправді дуже добрі, привітні, гостинні. Як тільки дізнавались, що я з України, майже в кожного виявлявся родич чи друг з нашої країни,  або ж  хтось бував чи працював тут. Розповідали, як вони нас поважають і підтримують. Якщо питала в перехожих дорогу, вони відразу бралися або шукати зі мною потрібну адресу, або телефонували на потрібний номер. Грузини завжди допоможуть, в біді не залишать.
Ще багатьох дівчат можуть лякати "гарячі грузинські мужчини".  Ви справді будете в цетрі уваги, будете чути безліч компліментів. Все-таки раджу бути обережною, сильно не довряти та відмовлятись від заманливих пропозицій, хоча це справа кожного. :)
Щодо грузинської кухні, то вона дійсно смачна і різноманітна, порції великі. :)  


З Грузії привезла ще одне горнятко до моєї колекціїї та приємні спогади. Все-таки класна в мене була подорож!
Грузія - неймовірна країна!:)
Загалом подорожувати одній не так вже й погано і страшно, хоча визнаю в компанії все ж веселіше. :)  Не чекайте когось, якщо не має з ким їхати, не чекайте, що з неба впаде купа грошей! Якщо дуже хочете кудись - їдьте, подорожуйте! Все у ваших руках! :)

17 коментарів:

  1. Ну ти молодець! Одна - і в незнайому країну... Я б, може, й не наважилась, хоча подорожувати дуже люблю! Класна вийшла мандрівка - все таке красиве, аж дух перехоплює! Вражень, мабуть - на цілий рік! Або до наступної подорожі ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! сама незнаю як я наважилась поїхати сама, хоча нічого страшного в цьому немає! а вражень і справді багато! треба тепер вигадувати щось нове, ще цікавіше!:))

      Видалити
  2. Люба, читала про твою подорож з великою цікавістю!) Ми ще в тому році планували до Грузії- це наша мрія! Але ж події в країні зупинили, а в цьому році зупинили заоблачні ціни на авіа квитки, нам сім;єю на трьох сума виходить дуже велика, яка в рази більше вартості проживання. Сподіваюсь, що колись все ж таки нам пощастить)
    Люба, а якою мовою ти там спілкувалась? англійську, соромно, але я не знаю (в школі та інституті вчила німецьку), грузинську теж.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галина, дякую! Будемо сподіватись, що з'являться справжні лоукости та авіаквитки стануть для нас доступніші! Щодо мови - спілкувалась російською, мене всі розуміли (думаю, для українців не складно буде, навіть тих, які не вивчали і не спілкуються цією мовою).

      Видалити
    2. Дякую! Будемо сподіваватись, що мрії здійсняться!))))

      Видалити
  3. Любашо, яка ж ти молодець! Читаю, повертаюся, щоб ще раз переглянути фото. Твоя розповідь виявилася кращою за всі реклами - я тепер теж хочу в таку ж подорож!
    Я щиро рада за тебе, хай і інші мрії збуваються !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лідія, дякую!!!:) Нехай у всіх мрії збуваються і у Мрійниці також!:)))

      Видалити
  4. Дуже цікава розповідь.
    Динамічна мандрівка. Фото такі гарні.
    Ви молодець, що наважили на таку авантюру.
    Ах....І я мрію побувати у цій країні....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Nadiya, дякую! авантюра вдалася!:)) нехай і ваша мрія здійсниться!:)

      Видалити
  5. Читала з відкритим ротом)))))Мабуть теж би не мала компанії...хіба син молодший...йому 14,але би зі мною всюди поїхав...)))))Як я мрію про подорож!!!Ти ,тезко ,просто молодчина !!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Я Олена Авель з України, я хочу дати кожному свідчення свого життя. я була одружена зі своїм чоловіком Амосом Авелем, я так його люблю, що протягом останніх 8 років ми тепер одружені з двома дітьми. коли він їхав у відпустку до Франції, мав на увазі даму на ім’я Мері, він сказав мені, що він більше не зацікавлений у шлюбі. я був такий розгублений і шукав допомоги, що не знаю, що робити, поки не зустрів свою подругу міс Пашу і не розповів їй про свою проблему. вона сказала мені не хвилюватися, що вона мала подібну проблему раніше, і познайомила мене з чоловіком на ім'я доктор алаба, який зачарував його колишнього і повернув його до себе через 2 дні. Міс Паша просить мене зв’язатися за допомогою до любовного заклинання доктора Алаби. Я зв’язався з ним, щоб допомогти мені повернути мого чоловіка, і він попросив мене не хвилюватися, що боги його чотирьох батьків будуть битися за мене. Він сказав два дні, що поверне мене і мого чоловіка назад. Через два дні зателефонував мій чоловік і сказав, що він повернеться, щоб перевірити ситуацію зі мною. Я була здивована, побачивши його, і він почав кричати про прощення. Зараз я - найщасливіша жінка на планеті за те, що цей дивовижний заклинатель зробив для мене та мого чоловіка. Ви можете зв’язатися з електронною поштою доктора Алаби; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на +2349071995123. Він сказав за два дні, що об’єднає мене та мого чоловіка. Через два дні зателефонував мій чоловік і сказав, що він повернеться, щоб перевірити ситуацію зі мною. Я була здивована, побачивши його, і він почав кричати про прощення. Зараз я - найщасливіша жінка на планеті за те, що цей дивовижний заклинатель зробив для мене та мого чоловіка. Ви можете зв’язатися з електронною поштою доктора Алаби; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp за номером +2349071995123. Він сказав за два дні, що поверне мене та мого чоловіка назад. Через два дні зателефонував мій чоловік і сказав, що він повернеться, щоб перевірити ситуацію зі мною. Я була здивована, побачивши його, і він почав кричати про прощення. Зараз я - найщасливіша жінка на планеті за те, що цей дивовижний заклинатель зробив для мене та мого чоловіка. Ви можете зв’язатися з електронною поштою доктора Алаби; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на електронну адресу +2349071995123 alaba; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на електронну адресу +2349071995123 alaba; dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на +2349071995123

    ВідповістиВидалити
  7. Я ділюся цим свідченням з партнерами, які страждають у своїх стосунках, тому що існує нескінченне рішення. Мій чоловік залишив мене та наших чотирьох дітей на іншу жінку на два роки. Я намагався бути сильним лише для своїх дітей, але не міг стримати болю, які мучать моє серце. Мені було боляче і розгублено. Мені потрібна була допомога, тому я дослідив в Інтернеті і натрапив на сайт, де побачив, що Д -р ВАЙЛ заклинатель заклинань, який може допомогти повернути коханців протягом кількох годин. мене. На моє здивування, через кілька днів мій чоловік повернувся додому. Так ми знову возз’єдналися, і в сім’ї було багато любові, радості та миру. Ви також можете зв’язатися з DR WALE, потужним заклинателем заклинань, щоб знайти рішення щодо свого контакту. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 АБО Електронна пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  8. Життя зі мною було нелегким після того, як мій шлюб розпався, коли мій чоловік вирішив розлучитися, але я дякую Богу за те, що він використав Д-ра Вейла, який схожий на Бога на Землі, щоб відновити мій розірваний шлюб за допомогою його потужного заклинання. Я страждав від депресії протягом 6 місяців, але сьогодні я дуже щасливий, що познайомився з Д-ром ВОЄЛОМ, оскільки його заклинання дійсно змусили мене повірити, що заклинання дійсно є і вони діють. Я зневажала всі інструкції, які дав мені Д-Р WALE, тому що він пообіцяв мені, що зробить мене щасливою і гордою, і насправді все це сталося, і мій чоловік повернувся до мене, стоячи на колінах, благаючи мене про прощення за кілька днів після того, як я зв'язався з ним, і тепер ми знову пов'язані на все життя. Я можу сміливо сказати всім, що заклинання DR WALE дійсно найкращі та найпотужніші. Я вічно вдячний йому до кінця часів. Отже, ви можете зв’язатися з ним по електронній пошті через: WhatsApp/Viber: +2347054019402 або електронну пошту: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  9. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому, більше не проводив зі мною час і розлучався. Тому я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить життя мені нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тому я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому: Він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене, вибачився за все, що зробив, і сказав мені, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаю, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Дійсно, він Бог посланий, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя...

    ВідповістиВидалити
  10. Мій чоловік покинув мене, коли я була на шостому місяці вагітності. Ми обоє любимо один одного, і це був шок для мене, і це справді розбило моє серце і розчарувало мене, я намагався зателефонувати йому, і його репліки були недоступні. Я також намагався зв’язатися з ним у  соціальних мережах, але зрозумів, що він також заблокував мене в соціальних мережах. Я зв’язався з його батьками, і вони сказали мені, що їхній син сказав, що більше не любить мене  і не хоче мене бачити, навіть оскільки знав, що я вагітна, і вони також були здивовані його вчинками та рішенням, яке вони не знав, що не так. Я так сильно плакала, дивуючись, як він залишить мене з нашою ненародженою дитиною і як я впораюся без нього, бо я його дуже люблю. Поки я не народила і дитині не виповнився рік, мій чоловік не повернувся, щоб перевірити мене та дитину, і я знову була розгублена. Я не знаю, що робити, я втратила роботу і не маю грошей, щоб доглядати за дитиною. Я був нещасним, не знав, що робити, поки не почав шукати допомоги в Інтернеті і не читав чудові свідчення про Господа Вуду. Я зв’язався з ним електронною поштою, і він сказав, що допоможе мені, і він сказав мені, що моїм чоловіком маніпулювала інша жінка, і вона наклала на нього чари. Вуду Лорд  сказав, що допоможе мені розірвати чари, щоб мій чоловік повернувся до мене назавжди і знову став моїм. Він сказав мені, що мені потрібно буде купити речі, щоб зламати гіпс на мого чоловіка, я дала йому все, що він просив. На мій найбільший подив через кілька днів, мій чоловік стукав у двері, виглядаючи повністю зміненим і емоційним, було очевидно, що він щойно прийшов до тями і плакав на колінах за моє прощення. Подяка Господу Вуду, він дуже потужний і справжній чародій . Я молюся, щоб він жив довго, щоб продовжувати свою добру, надійну і справжню роботу. Якщо у вас є проблема, яка вас турбує, зверніться до цього справжнього заклинателя, він може вам допомогти, він вас не підведе. Зв’яжіться з ним через електронну адресу: voodooconnect60@gmail.com або через WhatsApp: +234 8097014925


    ВідповістиВидалити
  11. Моя подруга почала зустрічатися з іншими хлопцями і не виявляла до мене мало або зовсім не любила, кілька разів погрожувала розлучитися зі мною, якщо я наважуся запитати її про її історію з іншими хлопцями. Я був повністю спустошений  та збентежений, поки старий друг не розповів мені про дуже ефективного заклинателя в Інтернеті Вуду-Лорд, який допомагає людям із проблемами стосунків та шлюбів, а також допомагає вилікувати різні недуги силою своїх  заклинань. Спочатку я сумнівався, що таке існує, але вирішив спробувати. Коли я зв’язався з ним, він сказав мені все, що мені потрібно зробити, я дотримувався всіх його інструкцій, і це дало хороші результати. Тепер вона перестала фліртувати з іншими хлопцями і була тільки зі мною... Це його контактна електронна адреса - voodooconnect60@gmail.com і WhatsApp +234 8097014925, а також Telegram +234 8097014925.

    ВідповістиВидалити
  12. Привіт глядачам онлайн! Я тут, щоб поділитися своїм свідченням про те, як мені допомогли повернути дружину. Я був шахраєм, і моя дружина ловила мене кілька разів. Я намагався виправити себе, і щоразу обманював знову і знову. Здається, я не усвідомлював, що вона для мене значила, поки вона не залишила мене в спокої. Я почав шукати спосіб повернути її, але, здається, нічого не виходило ідеально, поки я не натрапив на статтю про доктора УЕЙЛА, який допоміг багатьом людям у всьому світі відновити стосунки. Я зв’язався з ним за номером у WhatsApp за номером +2347054019402, і він запевнив мене, що моя дружина повернеться до мене протягом кількох тижнів із його потужною магією, і я заплатив деяку суму євро за матеріали, необхідні для роботи. Дивно, але моя дружина повернулася додому через кілька тижнів, сказавши, що все ще любить мене, і я поклявся ніколи більше їй не зраджувати. Все завдяки DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 або drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити